2020年10月3日星期六

【網上學習】AmazingTalker Online English Learning

 3 OCTOBER 2020(SAT)

Daddy成日都話語言係好重要,所以佢都好著重小小豬嘅Oral,所以成日都想小小豬可以係一個全英語語境下同外藉老師多啲互動機會。始終依家小小豬都係一個小五生,都要開始做好裝備,去迎接升中依個挑戰,就算唔打得都Talk得,可以有個好印象嘛!

個好所以我地就俾小小豬嚟一個網上學習,體驗一下AmazingTalker Online English Learning~
初初接觸網上學習平台AmazingTalker係因為睇到台灣YouTuber「阿滴英文」分享(偷偷地話俾大家知,Daddy係阿滴粉絲嚟呀…哈哈哈)~

佢地嘅課堂唔只英文,仲有好多外語都有得學呀~

而且上堂時間都好彈性,又可以根據我嘅要求與老師做配對~

揀啱左仲可以睇晒老師嘅資料同埋有短片睇下老師嘅自我介紹~

睇落又好似唔錯,最好就係可以先訂試堂,試到啱之後想上幾多堂就買幾多堂,時間只要同老師夾到就可以隨時上堂,最後就BOOK左體驗課俾小小豬試下~

課堂前Miss Angie係Chat Room同我夾返主要想加強邊方面嘅內容,而係25分鐘體驗課堂中,透過簡遊戲同互動去引導小小豬去多作思考,從而訓練佢嘅說話能力。小小豬全程都非常投入,仲不知幾興奮,係佢地課堂中完全睇到咩叫輕輕鬆鬆學英文~

完堂後Miss Angie都會為課堂做評估,等我地家長可以了解小朋友英語程度及改善方法~

見小小豬上得都唔錯(當然佢自己都鐘意繼續跟Miss Angie上堂),所以我都再Book左五堂等小小豬繼續學啦! 

AmazingTalker仲有唔同語言同埋有過百名專業本地及外藉任君選擇,唔同老師有唔同教學方法,咁就可以試到啱為止,總會搵到適合嘅老師。 有興趣嘅朋友仔,可以Click入以下連結領取10蚊美金報試堂體驗下 ~> https://amazingtalker.com/kol/kinsey



沒有留言:

發佈留言