2020年10月8日星期四

【氣炸食譜】日清塩味炸雞鎚

8 OCTOBER 2020(THU)

話就上次整左氣炸香草檸檬雞鎚(按此重溫),仲有三隻可以整其他款式。剛好我又買到係FB氣炸群組被激讚嘅日清塩味炸粉,所以今次就嚟整簡單又好食嘅日清塩味炸雞鎚啦~

材料真係越級無敵勁簡單,絕對啱任何氣炸新手,只需要一包日清炸雞粉同雞鎚就得~

先將一包日清炸雞粉加入100g嘅水~

然後均勻攪拌,直至冇任何結塊,咁粉漿就完成啦~

雞鎚解凍後,抹乾水備用~

然後將雞膇放入粉漿內均勻混合~

然後靜置醃大約一小時(如果時間所限,最少都要醃30分鐘,咁先夠入味呀)~

將雞鎚放入氣炸鍋內,然後以190度氣炸15分鐘(需要視乎唔同牌子嘅氣炸鍋熱度來作出調整)~

然後反轉再氣炸180度8分鐘~

氣炸出嚟個樣又幾靚仔,老公話單睇個樣都幾似麥當當炸雞哦~

咬落去個皮層都好薄脆,夠味得嚟個肉嫩Juicy呀~

老公仲攪笑話『炸雞配泡菜』,依家去唔到韓國都可以嚟個韓風頂頂癮呀~

順帶一講,我見食隻炸雞粉都有好多個唔同嘅味,不過唔識日文嘅我(銷售點又冇清楚列明),我只係係識得個『塩』字,所以安全啲啲就買依款。

依個整法真係超簡單,兩位老細都非常滿意,所以等我研究多幾種味之後,再去入手依個Yorkshire Valley Farm加拿大有機急凍雞鎚,等兩位老細食得健康之餘又有好口感啦!


沒有留言:

發佈留言