2019年4月4日星期四

【試用分享】Esse Cocoa Exfoliator 可可磨砂膏

4 APRIL 2019 (THU)

扮靚靚就每位媽媽都想(我當然都係啦),今次有機會試用來自南非嘅可可磨砂膏,真係啱晒,因為護膚係要去角質同深層清潔開始,打好個底咁就已經係做靚媽嘅第一步啦~


可可磨砂膏適合任何皮膚類型,可以去除雜質同埋死皮細胞。含有豐富嘅可可成份,有助將皮膚變得柔軟和光滑,同時亦有助血液循環改善並使膚更明亮~ 

老實講,我自己都比較怕用磨砂產品,因為好怕遇到粗粗嘅粒粒,咁按摩時面部皮膚就會有點痛。不過ESSE可可磨砂膏就含細微蔗糖顆粒同埋可可顆粒,細細粒又可溶解,咁就唔怕會整痛自己啦

同一般磨砂膏唔同嘅係,佢含有微細嘅可可粒子,就連咀唇位置都可以磨埋,所以一個唔小心食左啲磨砂都唔洗怕啦~




用嘅時候仲有巧克力嘅香味,感覺都幾得意呀~




用法都係好簡單,我就每星期用兩次(冇法啦...自己皮膚多暗粒,所以唯有勤力少少),用大約五蚊銀嘅磨砂膏份量,再加入幾滴水,然係用畫圈方式係面上按摩約1分鐘,待磨砂粒子溶解之後就再沖乾淨~



我用左之後覺得都唔錯,最重要係用左之後皮膚唔會乾乾的(仲幾舒服添),而且用左第二次開始就明顯覺得皮膚滑左啲啲又白左啲啲,而且我依啲敏感性皮膚都冇任何過敏或泛紅現象,所以都真心覺得好用,已經列入我回購之選啦!


More information:

沒有留言:

發佈留言