2019年4月29日星期一

【預祝母親節】我愛日韓台自助晚餐@皇家太平洋酒店

28 APRIL 2019 (SUN)

母親節又係一個外出食好啲嘅藉口,今日我地就應邀嚟到皇家太平洋酒店柏景餐廳,體驗以我愛日韓台為主題嘅自助晚餐之餘,仲率先試食一系列以意大利天然有機蜂蜜入饌嘅母親節精選菜式添

為食豬一聽到去食自助餐都不知幾興奮,一早就嚟到餐廳,佢話要食好多...好多..好多好味食物呀~

一入座就收到小禮物,只要係母親節當日惠顧自助晚餐,每枱就可以獲贈APIVITA愛心母親節抗氧蜂膠禮盒一份啦~

先嚟睇下自助晚餐有咩食先,佢地嘅精選冰鎮海鮮種類都好多長腳蟹、凍蝦、螺、小龍蝦、青口~

我同老公就對龍蝦同蟹鉗就最愛不措手,啖啖鮮甜肉超好味,而且佢地都回得好快,所以每次去都一定夾到呀~

當然唔少得壽司同刺食,絕對要同大家推介大大隻嘅牡丹蝦鮮,鮮甜得嚟又夠彈牙,真係食唔停口小小豬知我鐘意食,佢一有時間就幫我出去拎來來回回都幫我去拎左好幾轉,大大話話我都食左十隻呀...哈哈哈~

日式冷麵種類都有三種,小小豬話白雪雪嘅就係最好食~

沙律種類都有好多,而且都有日韓台特式添~

當然唔少得冷盤啦~

仲有即煮紅燒牛肉麵,有得自選配搭就晒啱小小豬~

 仲有點心籠仔~

熱葷種類真係比我預期中多,而且味道都唔錯。我自己就最鐘意韓式泡菜白汁焗龍蝦、日式蜆煲扒香草羊架三椒炒象拔蚌賽螃蟹...完全係食唔停口呀~

小小豬就最鐘意食精選燒烤同埋慢烤原條牛肉眼(好明顯佢係大愛燒烤香口嘢啦)~

Yummy...Yummy...我地開大餐啦~

我地進食期間就為我地送上一系列母親節精選菜式,先嚟火炙和牛壽司海膽壽司鮮鮑魚壽司,小小豬對火炙和牛壽司讚口不絕,仲一口食晒兩舊添~

紅菜頭鮮橙沙律配蜜糖香草乳酪汁(有機橙花蜂蜜)紅菜頭我就成日用嚟煲湯,原來佢當沙律食又幾得哦,再加埋青蘋果同埋有機橙花蜂蜜,食左真係特別開胃呀~ 

柚子蜜脆炸蝦球(有機橙花蜂蜜),蝦球脆口又彈牙加再埋甜蜜柚子蜜一齊食依個老公大讚佢仲一個人差唔多KO一碟~

火焰石燒美國和牛伴泡菜及日本花菇,老公話個和牛係有入口即溶嘅感覺,而且加埋泡菜一齊食,個口感都幾特別呀~

堂煎鵝肝配海鮮竹筒糯米飯,依個絕對係我個人強烈推介,煎香嘅鵝肝入口都滑身,而且完全冇油膩感覺,個糯米飯入面都好足料添~ 

小小豬一行到去飲品吧就最開心,因為依度係無限添飲,除左有汽水同橙汁任飲之外、仲有台式芝士奶蓋鐵、五青汁、排毒水果水、就連夏枯草都有得飲,真係啱晒唔同人口味呀~

聽朋友講佢地嘅甜品係好得,叫我一定要留肚食,估唔到又真係唔錯,種類多之餘味就仲唔錯珍珠奶茶奶凍、清酒啫喱伴青梅、伯爵茶朱古力蛋糕....係我個人心水推介,一定要試呀~

當然唔少得生果芝麻糊豆腐花朱古力噴泉自製班戟、蛇蛇糖......~

估唔到連老婆餅都有,而且仲幾好食添~

小小豬全日至愛就當然係Movenpick雪糕~

仲可以任選配料,依隻為食豬又點會唔心動呀~

之後就送上最後一款有母親節精選菜式機蜜糖香焗蜂蜜蘋果玫瑰酥 (有機森林蜂蜜),單睇外貌就知係吸睛之選以薄薄嘅蘋果片做成玫瑰花,再配底部嘅酥餅同埋中間嘅忌廉,真係鬆脆好食呀~

咁靚嘅甜品就當然係要影相打卡呃LIKE啦~

今晚真係食得超飽飽,三口子超滿足,小小豬更加食到肚仔脹卜卜,有一刻真係擔心佢利回吐添

食飽飽之後老公就帶我地出去餐廳外面嘅露台睇夜景,原來依個位望住個海,又吹吹海風,都真係好舒服呀~

More information:
Website: www.royalpacific.com.hk

Facebook:https://www.facebook.com/RoyalPacificHotel/


甜蜜母親節自助餐
日期:2019月5月11日及12日
自助午餐(中午12時至下午2時30分) 成人HK$438,小童HK$298
自助晚餐(晚上6時至9時30分) 成人HK$688,小童HK$438


現凡最少一天前於網上訂座及繳付全費,可高自助午餐或晚餐高達65折優惠。 
網上訂座:http://bit.ly/2L17eEX 



沒有留言:

發佈留言