2018年11月11日星期日

【有一個自製貼紙】WhatsApp Sticker小分享

11 NOVEMBER 2018(SUN)

相信依期大家都一定熱玩WhatsApp Sticker,有得DL唔同嘅卡通公仔就緊係正,如果可以用埋自己嘅嘅相咪仲攪笑又特別~

老老實實....其實我都真係幾OUT,如果唔係好姊妹幫我整左幾個再SEND俾我,我都唔知有依個功能,所以話呢......有糖糖就會有驚喜...哈哈哈!

除左整左幾個小小豬Sticker俾我之外,佢仲整左條教學片俾我添

首先就要下載依四個APP(依個教學只用於Android手機)~

首先用開啟《Background Eraser》程式~

揀好相片之後就可以將背景退走,然後存檔~

 然後開啟《添加文字》程式(或其他可以加未的APP) ~

設計文字於相片,然後存檔~

後開啟《JPEG -> PNG》程式~

將相片由JPEG轉為PNG後存檔~

最後開啟《Personal Stickers for WhatsApp》~

選擇完成好的圖片,然後並按下「Add」就完成啦~

做好晒以上四個步驟,咁就可以係WhatsApp使用自家製Sticker啦~

聽糖糖講整一個自家Sticke都唔洗五分鐘,所以大家都可以試下整嚟玩下啦!

不過因為iPhone暫時未有《Personal Stickers for WhatsApp》依個程式,所以就只係Android手機先有得玩。不過依排咁Hit,所以我估iPhone 都應該好快依個類似嘅程式,咁到時就齊齊有得玩啦(我會幫手留意,一有即時刻係Facebook Page通知大家)


沒有留言:

發佈留言