2018年11月7日星期三

【聖誕好去處】Pompompurin部屋聖誕派對@荃灣廣場

7 NOVEMBER 2018(WED)

作為一個貪玩媽,有得玩又可以集郵就緊係唔放過機會,所以今日就趁小小豬返左學之際,就偷偷地蛇左嚟荃灣廣場玩左一轉嘩...好大隻布甸狗呀~

今個聖誕荃灣廣場就用布甸狗做主角,有好多個唔同造型嘅布甸狗俾大家打卡影靚相。有得集郵兼影靚相我就最鐘意,所以今日約埋仁叔叔齊齊嚟玩啦!

我地首先就上商場天台L5太空樂園,先嚟就有一條掛滿好好布甸狗頭樣嘅長廊,我見佢都有一排燈,所以夜晚嚟開著埋就應該更加靚呀~

當然唔好漏左16呎高嘅巨型戶外充氣布甸狗,真係好大隻呀~

正當我影緊充氣布甸狗嘅時候,卡通布甸狗就嚟啦,我就當然唔會放過集郵好機會啦~

影完戶外我地就返落去商場L1繼續影成個場景就佈置成布甸狗屋企,又有客廳及廚房,齊齊開Christmas Party呀~

Christmas Party又點可以漏左聖誕機有接近80隻布甸狗公仔砌成的11呎高聖誕樹係咪好啱各位布甸狗粉絲呢~

廚師造型唔知又有幾多分~

唔知今年聖誕我又有冇禮物收呢~

布甸狗專屬嘅梳化,齊齊嚟擺個Hea樣出嚟啦~

仲有聖誕裝扮室,唔扮靚啲又點去威呀~

場內仲有一個小遊戲眼明手快電視機,可以經典嘅電擊棒遊戲(不過... 勝出與否都唔會有禮物,志在玩下咁啦)~

認真的....雖然地方唔算係好大,不過勝在場內嘅布甸狗都好得意,又有聖誕氣氛,所以各位布甸狗粉絲記得要嚟影一轉啦~


More Information :
「Pompompurin部屋聖誕派對」 
日期: 2018年11月9日至2019年1月1日 
時間: 上午10時半 至 晚上10時
地點: 荃灣廣場L1中庭、L5太空樂園及B1樓層 


沒有留言:

發佈留言