2018年2月3日星期六

【產品試用】Timeless Organics 抗老化修護套裝

2 FEBRUARY 2018(FRI)

依排啲天氣除左攪到身體難適應,就連面嘅皮膚都變得乾乾的,就塗粉底都唔貼面,都真係幾咩心情都冇晒。今次又有機會試下Timeless Organics嘅抗老化修護皇牌套裝,唔知可唔可以幫我做返一個靚靚地嘅傻媽呢~

Timeless Organics 產品成分全素並無動物測試、100%天然、有機認證成分,全人手方式製造,絕無添加,不使用動物測試,不含麩質、無化學成分、「對羥基苯甲酸酯」防腐劑、人造色素及香料等等,所以適合素食主義者、敏感肌膚、暗瘡問題、孕婦和哺乳期媽媽使用~

今次我試用嘅一系列抗老化修護套裝,主要都係提供肌膚所需嘅養分,針對解決肌膚老化問題,有效防止惱人的皺紋產生。(哈哈...咁咪幾啱一把年紀嘅我) 

抗老化保濕修護潔面液~

蘊含超過9種不阻塞毛孔嘅優質精油,可以強效潔淨肌膚之餘,同時保濕、修護及滋潤肌膚。此外亦含有高濃度CoQ10,可以抗氧化同時又可以令皮膚回覆彈性。

每次只需用上一泵分量就足夠,黃色嘅潔面液只需要加少少水,就好易搓出潔面泡泡啦~ 

洗面後清爽不繃緊,而且保濕度都唔錯,唔會有繃緊或乾燥痕癢嘅感覺~

淨肌修復爽膚噴霧(正常肌膚)~

產品含有機蘋果醋,具有強效排毒及淨化功能。也含多種天然古源精油,如乳香精油和沒藥精油,幫助修復肌膚、平衡水分及油脂分泌。配方有效軟化肌膚,令養分更易被肌膚吸收,為整體護膚程序提升功效。 

平日洗面後就會將爽膚噴霧噴到化妝棉輕柔地塗勻面及頸就可以~

用後感覺相當清爽,而且仲感覺到好補濕。我平日都會係化妝後再噴一噴係面上,個妝都貼啲又光亮啲呀

Q10抗老化保濕修護乳液~

成份含高濃度 CoQ10,多種天然有機古源精油、豐富抗氧化成分及多種營養維他命,能促進肌膚細胞再生,強效保濕及修復功能,有助回復肌膚光澤。 

乳液質地輕盈柔滑而且相當薄身,所以都容易推開,而且仲感覺都水份感好重呢~

基本上我每日早晚都會使用用後感覺皮膚都變得好柔滑而且好清爽

齡逆轉抗皺精華~

含多種強效天然有機保濕精華油,有助保持肌膚全日水潤。另加入維他命 C 及沙棘油,具有強效抗氧化功能,有助修護及滋潤肌膚。 

雖然係話精華素但佢嘅質地都相對輕盈,好易推開令皮膚可以好快吸收~

依個精華我就係每日晚上才使用(感覺皮膚超乾時就會塗厚身少少),用後覺得皮膚變得細滑飽滿, 非常滋潤呀

眼部緊緻修護精華~

產品具有天然去水腫、緊緻、消炎、舒緩及抗衰老功能,有助保護眼周的脆弱部位,免受自由基侵害,也能激活眼底肌膚,改善浮腫

質感都比較輕身,而且潤而不膩,容易就可以推開,皮膚都吸收得好快~

每次使用只需用上少量點於眼周,然後輕印及按壓~

其實我一向眼部都好易敏感,所以平日都好少用眼部嘅護膚品。今次用左依支眼部精華之後完全沒有令眼睛出現敏感或出油脂油情況,依一點係令我最有驚喜,我想都應該同我幾夾呢!

基本上我都用左大約兩星期,雖然對抗肌膚老化現象及防止皺紋產生依幾方面都未有好明顯嘅成效(咁抗老化始終都係長遠作戰)。不過我覺得用後好水潤又補濕,早上起床係未做任何護膚步驟之前都唔會覺得皮膚好乾,而且皮膚都冇任何不適地方,所以都幾啱我用呀!



More Information : 
Website:https://www.reussiintl.com/collections/timeless-organics 



沒有留言:

發佈留言