2018年2月5日星期一

【小廚師出動】輕輕鬆鬆煎糕糕

4 FEBRUARY 2018(SUN)

今日小小豬又化身成為小廚師,用BRUNO煎蘿蔔糕,為新年作好準備呀~

其實今次係因為富豪酒店同Bruno合作推出限量《富豪至尊賀年糕點 X Bruno多功能電熱鍋 親子樂禮盒》,超開心品牌送左一SET俾我同小小豬,等我地可以齊齊親子入廚,係新年親友嚟拜年時,可以齊齊煎糕糕,唔洗我一個人悶悶地躲係廚房不停煎呀~

仲係我最鐘意嘅紫色大爐,真係超愛呀~


一見到啲蘿蔔糕小小豬就已經為食豬上身,要即刻開工煎嚟糕糕。話時話....啲蘿蔔糕又幾足料哦~~

小小豬都唔係玩玩下,佢真係好認真咁好煎呀~

用BRUNO嘅好處就係冇乜油煙(咁唔多唔少都有少少啦),同埋唔用明火得嚟都可以煎得幾好,所以真係好啱小朋友用呀(當然....一定要大人陪同啦)~

係我唔洗點幫手之下,小小豬終於煎好晒啲蘿蔔糕,慶幸佢啲蘿蔔糕仲係一舊舊完整嘅,都俾個叻佢啦~

自己煎嘅蘿蔔糕真係特別好食,小小豬又嚟掃左大半碟啦~

經過今次小試牛刀煎糕糕,小小豬話佢已經準備好,新年親友嚟拜年時,就由佢就負責做小廚師,煎糕點同埋整章魚小丸子俾大家食呀(唔知…..各位親友聽完會唔會即刻唔敢嚟拜年呢…哈哈哈)~


More Information :
限量《富豪至尊賀年糕點 X Bruno多功能電熱鍋 親子樂禮盒》
BRUNO Compact Hot Plate 多功能電熱鍋 + 富豪酒店賀年糕點禮盒 優惠價$1,238(原價 $1,386)
BRUNO Hot Plate Grande多功能電熱鍋 + 富豪酒店賀年糕點禮盒 優惠價$1,738(原價 $1,886)


想知道更多套裝詳情,請到 https://goo.gl/ezmSXC






沒有留言:

發佈留言