2017年1月15日星期日

【新年買新內衣是常識吧】周秀娜自家內衣品牌 LAANAA誘變

13 JANUARY 2017(FRI)

新年買新內衣是常識吧! 

其實我自己都幾怕入內衣店,唔知點解都總係帶點尷尬,所以每次我都只係會去買開嘅店舖,以九秒九完成購買過程。之前都聽過周秀娜開左一間自家內衣品牌 - LAANAA,想去八卦好耐,不過都係唔敢....。

今次朋友話全店做緊大優惠,大部分買一套送一套,有啲仲甚至低至$50一套。最重要係....今次朋友仔約埋我一齊去,有人陪就當然要去八卦一番,兼入貨啦~

周秀娜嘅店就當然以佢做生招牌,一嚟到就見到好多佢嘅POSTER。另外,地方大得嚟又好有空間,所以行起上嚟好舒服~

LAANAA款式都真係好多,除左一般簡約款之外,當中亦有性感STYLE,大部分都係功能內衣系列仲做緊買一套送一,真係花多眼亂,完全唔知由邊度入手好,靚到唔識揀添~

LAANAA鋼圈功能內衣貼合女性需求,以時尚外型揉合功能性極佳的剪裁設計, 達至最佳修身塑形效果。而且每個都係靚靚款,估唔到功能內衣都可以咁多變化,仲要一啲都唔老土呀~

一佢地仲最新推出左無鋼圈功能內衣系列,以創新專業的剪裁技術加強及改善無鋼圈的承托力及穩定性,使贅肉緊緊包裹於罩杯內,並且避免壓迫乳腺導致乳腺增生的情況出現,達至舒適合身的效果、光面無痕,咁即係又可以著得靚靚又舒服,又好似幾啱我哦~

除左功能內衣之外,仲有大部分舒適款都只係$50/套,我都有試過,佢個質地都真係唔錯,著上身都幾舒服。不過實在太多人買,有部分尺碼都已經唔齊,所以有興趣就要快手啦~

除左功能內衣,就連褲仔都好多款式呀~

坦白講,我都真係唔多識揀,咩SIZE、咩款啱我,我都真係唔多識,好有場內有專業售貨員為我提供意見,仲幫我搵到幾口個啱我心水嘅內衣,佢仲教埋調校同點可以著得靚啲,所以我都入手左兩個功能內衣~

另外……大家去SHOPPING時,SHOW埋依張E-COUPON,仲可以送多一條褲仔呀~


More information :
LAANAA 旗艦店: 尖沙咀加連威老道 46-48 號 G-Square 商場 M 樓全層
LAANAA Mini Store: 銅鑼灣地帶 1 樓 173 號舖
LAANAA 一田(荃灣店):荃灣廣場一田店 2 樓內衣部

Website:http://www.laanaa.com/
Facebook:https://www.facebook.com/laanaa.official



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture


沒有留言:

發佈留言