2017年1月4日星期三

【滋潤之選】鮮雪耳蘋果雪梨湯

3 JANUARY 2017(TUE)

由肥媽節目到近期嘅阿爺廚房,睇見佢地都有用新鮮雪耳嚟煮餸。其實我都不知幾想又跟風買嚟煮下,不過屋企附近又冇得買,所以一直都只係得個想字。終於前幾日同老公去行九龍城時,係街旁嘅有機店俾我見到,我當然就係諗到唔洗諗買左一朵返屋企煲湯啦~
 
嘩…一整粒嘅新鮮雪耳就好似一個繡球花咁,真係好靚呀~
   
原本我都想跟鼎爺整嗰一個鮮雪耳糖水,不過糖水一向都唔係兩位老細杯茶,為免煲左之後要我一個人食晒,所以安全啲都用嚟煲湯好(唔洗我一個人獨食狂肥嘛…哈哈哈)。 

依幾日天氣都好乾燥,我同小小豬個咀都開始有少少爆拆,所以就煲鮮雪耳蘋果雪梨湯,既可以滋潤美顏,又養陰潤肺,而且清甜潤喉,啱晒我地三口子潤一潤呀!

材料就有:鮮雪耳1朵、蘋果3個、雪梨2個、雪梨乾6-7片、無花果4粒、南北杏、白蓮子及百合各1兩及瘦肉約$30~



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言