2016年7月13日星期三

【產品試用】OLAY高效透白光塑清瀅精粹油

12 JULY 2016(TUE)

早前我試用過Olay最新推出嘅高效透白光塑兩支產品,真心覺得好用,所以我都已經回購左啦!

原來除最近同系列推出左全新產品 - 高效透白光塑清瀅精粹油,得到公關姐姐安排,今次又機會可以一試啦~

其實夏天真係好需要美白,就算平日出街做足防曬,但都總係有機會曬黑,所以一定要由底層做起,利用按摩加強做保護就係最好不過,所以依支的OLAY高效透白光塑清瀅精粹油 都幾啱用呀~ 
 
OLAY高效透白光塑清瀅精粹油打破了護膚油既框框,打造出首枝「光度Booster」多效輕透油,利用油的滲透性把美白成份和養份導入肌膚底層,而同時撇除肌膚在夏天使用護膚油的負擔,做到只留光感不油膩嘅美肌效果~ 
 
瓶身為透明玻璃瓶設計,而且採用了「隱形滴管」設計,都真係好方便呀~ 
 
雖然有美白油之稱,但質地又唔算太油,沒有傳統那些油油笠感覺,而且仲有淡淡的嘅橘檸檬香味添~ 
 
由於我係屬於混合性皮膚,所以用兩至三滴就可以。我鐘意用幾滴係手指,然後於每星期一至三次作面作按摩,既可以滋潤肌膚,同時達到鎖水美白的效果~ 
 
不過,其實我會每日都有將一泵光塑淡斑精華再加入兩滴美白油,然係再以打圈方法加以按摩直至皮膚完全吸收~ 
 
既可以淡斑又可以加強美白,仲唔係夏天必備~ 
 
其實我係配合埋White Radiance既精華同埋面膜水一系列咁用,所以用落效果又好似更加好,所以我應該會KEPP住用,到時就可以做個靚媽媽啦!





**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture
 

沒有留言:

發佈留言