2016年7月16日星期六

【TsumTsum又嚟啦】Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival

15 JULY 2016(FRI)

我其實係冇乜玩手機嘅TSUM TSUM,但唔知點解就對依一SET公仔都特別喜愛,就好似我啲衫...書包...手機套等,都係TSUM TSUM公仔嚟,作為一個迪迪尼控見到啲咁可愛嘅公仔又點會唔鐘意。

小小豬受我感染都一樣對TSUM TSUM情有獨中,所以當收到又一城邀請可以優先嚟感受TSUM TSUM係又一城嘅氣氛,佢又點會唔期待呢~

還記得上年又一城都都係以TSUM TSUM做過一期嘅商場佈置,我仲好有印象嗰次真係好多人都嚟影,我記得第一次同小小豬嚟時都真係人太多所以被迫取消去影相,最後要趁一個平日嘅下年同細妹嚟一轉先可以影到。 

上次只係影相區都已經好吸引,估唔到今年除左影相之外,仲有幾個玩樂區,我想應該比去年更受歡迎呀。今次我地仲約埋SY哥哥同魚子醬一齊嚟玩,實行要三個小朋友玩轉又一城呀! 

我地一嚟到就二話不說去左G層,因為有首次引入係日本HIT爆嘅Disney Tsum Tsum 街機~

 
三個小朋友一齊打街機,睇佢地玩得咁興奮就知有幾好玩啦~
 
G層仲有一個以爆谷為主題嘅拍照專區,三個小朋友...三個唔同年紀代表....亦都有三個唔同嘅眼神,真係好難先叫佢地望到同一個鏡頭。不過小朋友就係咁,有佢地自己唔同嘅思想,總之開心有同伴陪玩就係一件快樂之事啦~ 
 
繼續就向UG層出發,因為嗰度設左TOMICA專區,可以睇車車之餘又可以同三部大嘅TSUM TSUM車影相,真係啱晒車控小小豬,佢睇到眼甘甘唔捨得走呀~ 
 
另一邊就係TOMICA Pop-Up Store,入面啲迪士尼款嘅TOMICA車都真係幾齊款,三個小朋友係入面就不停睇車呀~
 
之後我地就轉戰L2層,因為可以整貼紙相機、自制姓名貼紙機同埋銅幣製作機,不過今日銅幣製作機就暫時未有得睇,唔知係點整呢,同迪士尼入面嗰啲係咪一樣,下次行過要去八卦一下先得~
 
六個人先嚟齊齊整張貼紙相先,自有左相機之後都冇影過了。收費為$40,大家最好就自備8個$5硬幣去玩呀~ 
 
有5款唔同公仔嘅貼紙相俾我地揀~ 
 
影得啦...不過俾小小提意,因為部機都影得幾快(好似係十幾秒),影兩次而且冇得重影,所以就位時間就要快快手~ 
 
哈哈哈...三位心急的小朋友~ 
 
我地嘅完成品,都唔錯啦~ 
 
又嚟整下姓名貼紙先,有兩款貼紙款式選擇,而且打中英文名都得呀~ 
 
因為有毛毛關係,所以小小豬就揀左依個,另一款就係阿愁,同樣都係$40一張~ 
 
小小豬又好似幾滿意佢嘅制成品哦~
 
接住就嚟到我地重點所在,因為我地要去LG2層,同四大動畫機動場景影相啦! 
 
先嚟就同全球最高7米鐘樓影相,米奇仲會每半小時現身,同大家報時呀~ 
 
仲有日本傳統玩具 - 劍球~ 
 
另外有以樂器為主嘅兩個佈置~ 
 
當中小小豬就緊係最鐘意以壽司為主嘅佈置,佢仲邊影邊話要食咩壽司,真係俾佢笑C呀~ 
 
最後一個目的地就係POP-UP Store~ 
 
獨家發售超過100款Tsum Tsum嘅限定商品,而且種類款式都幾多,小小豬又學人SHOPPING啦~
 
小小豬同SY哥哥都未夠喉,所以再上G層去玩Tsum Tsum 街機。今次見冇乜人,所以就可以嚟個雙打啦~ 
 
原來雙打都有一個好處,就係可以一局玩兩次,如果各勝一次就可以嚟多一ROUND分勝負,咁又好似抵玩好多哦...哈哈哈~ 
 
估唔到一個商場都可以玩足一晚,小朋友們開開心心咁返屋企,暑假又真係要輕鬆下嘛!

如果大家同我一樣都係Tsum Tsum控,咁就真係要嚟影/玩返轉啦!


More Information :
日期:2016年7月16日至8月16日
時間:10:00-22:00
地點:九龍塘又一城
Website:www.festivalwalk.com.hk
Facebook:https://www.facebook.com/FestivalWalk/





**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture


沒有留言:

發佈留言