2016年6月11日星期六

【Ludus Club初體驗】快快樂樂去畫畫

11 JUNE 2016(SAT)

小小豬真係一個零畫畫興趣同藝術天份嘅小朋友,雖然我都曾經有帶佢去參加下啲畫班,不過始終都係未可以增加依個畫畫興趣。應邀嚟到Ludus Club參加Colourful Classics Workshop,希望等小小豬試下唔同嘅畫班,可以對畫畫有多啲興趣啦~

由於家長唔可以進入課堂,所以今日嘅課堂都係靠放學後小小豬話俾我知,同埋老師講小小豬表現俾我知,我先大約了解今日學左什麼。 

原來佢地每一堂都以一個藝術家為主,外藉老師會先俾與藝術家有關的片段等小朋友了解下他的生平~
 
之後就同小朋友講解藝術家作品,就開始畫啦~ 
 
其實第一個感覺就係.....講解藝術家哦,小小豬會唔會聽唔明呀。但原來我都真係過份擔心,因為小小豬都真係好似明明地,仲一放學就話我知今日依位藝術家係邊個,仲講到似層層咁呀(當然到最後佢都係唔記得左依位藝術家個名....哈哈哈)~
 
老師幫我影左少少相,估唔到小小豬又好似幾專心~ 
 
真係好少見佢拎住支畫筆唔係喊咁口哦...呵呵呵~ 
 
其實係小小豬上堂嘅時候,我都有八八卦卦咁周圍行,原來Ludus Club又真係幾利害,佢地平日係一所幼稚園,但就可以話係非一般幼稚園,因為佢地依以活動教學為主,完全唔會谷學生,仲要題材都好特別。 

好似近日教中國文化,佢地真係會將課室以中國特式做佈置,最驚喜係仲有一個中藥材,等小朋友作多方面認識呀~
 
每一個活動教學課室都好大呀~ 
 
我就最鐘意個圖書館,好舒服嘅環境,小朋友一定好鐘意係入面睇書呀~ 
 
另外大部分書本都係校長自己嘅私人珍藏,好多都已經絕版,可以想得到校長真係好愛錫小朋友呀~ 
 
仲有個畫室都好特別呀~
 
一小時嘅時間過得好快,唔到小小豬一放學衝出嚟係同我講....MaMi, 今日我畫得好開心,好想快啲再嚟呀。其實聽到都有少少感動,因為小小豬真係冇乜幾可係同我講鐘意畫畫,所以都真係有一刻想同佢報名,不過都要等DADDY 夾下時間先,如果就到都好想嚟俾佢學下,希望老師可以幫佢增加依個畫畫興趣啦!


More information :
Website:http://www.ludusclub.com/index.php
Facebook:https://www.facebook.com/ludusclub.kidz/



**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言