2016年6月16日星期四

【好味食唔停】薑蔥鮑魚煲

14 JUNE 2016(TUE)

小小豬唔食得海鮮,不過鮑魚就例外,佢仲不知幾鐘意食添。所以每次返公公屋企食飯,就一定有係鮑魚(公公幾錫依個百厭豬),次次都果皮清蒸,所以今日就攪攪新意思,整左勁香口嘅薑蔥鮑魚煲呀~
 
其實鮑魚都真係唔難煮,我次次煮果皮蒸鮑魚都真係好快KO,見大家食得咁開心,我都好有滿足感呀!

不過好味食得多都會有悶嘅一次,所以都要攪攪新意思先得,為左令大家食得更加開心,我就上網搵下食譜,最後見依個薑蔥鮑魚煲簡單得嚟又好似幾好味,所以就決定試下煮啦!

材料:鮮鮑魚兩斤(因為我地有八個人食呀)、薑、蔥、蒜頭,份量就睇自己需要,由於我自己就好鐘意食炒香嘅薑蔥,所以份量就多左少少~
 
鮮鮑魚去殼洗淨抹乾,底部界花~
 
薑切片;蔥切段;蒜頭及乾蔥拍扁~
 
中大火下油,先炒香薑片、乾蔥、蒜及蔥段~
 
之後加入鮑魚略炒均~
 
沿鍋邊加入少少水,然後上蓋轉最小火煮2分鐘~
 
開蓋再加入蠔油、老抽及糖,轉中火略炒~
 
炒至鮑魚平均上色後便可熄火,蓋上蓋再焗多1分鐘,就食得啦~
 
第一次咁煮鮑魚,估唔到炒鮑魚又真係幾好食,有鑊氣之餘身質又夠稔身,仲要都幾入味,最好就係唔計洗嘅時間都只係用左十分鐘左右就煮好,仲唔係快、靚、正之選!


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言