2016年6月5日星期日

【懷舊一番】香港歷史博物館內的小茶室

4 JUNE 2016(SAT)

今日Daddy帶我去一個懷舊嘅地方,大家估唔估到依度係邊度嚟呢~
 
其實今次我地呢度都係無心插柳,事緣我地去科學館玩,有隻爛玩豬玩到唔捨得走,既然佢咁鍾意就俾佢繼續玩。但係有隻 豬仔玩玩下又話好肚餓,但係又話未玩夠,唔想離開科學館,最後我地就聽科學館職員介紹, 近近哋過去香港歷史博物館間餐廳食個下午茶先,之後再返去玩多一轉科學館。 

原來買左日票嘅話,只要手上蓋個小印章,就可以一日內不限次數進出科學館, 咁我地就可以食飽飽之後再玩啦!

坦白講,真係唔知道香港歷史博物館入面有間茶餐廳~
 
而且配合翻歷史博物館個特色,整體上嘅佈置都好懷舊呀~
 
原來依間茶餐廳仲係社企營運,而且店務員都係聽障人士,所以更應該要多多支持~ 
 
以尖沙咀區嚟講,食物嘅價錢都可以接受啦~ 
 
我地叫咗三個餐,味道一般啦,只係如果份量可以多少少就更加好啦~ 
 
離開時俾小小豬發現咗一個小玩意, 就係一張康樂棋嘅餐紙,對一向鍾意玩桌上遊戲嘅小小豬緊係唔放過,睇左好耐先肯走呀~ 
 
店務員見小小豬咁鍾意,原本想去搵一張畀佢帶返屋企畀佢玩,但係因為原來已經冇存貨。不過唔緊要啦,我哋下次再嚟食嘢嘅時候,自己帶啲棋嚟玩啦! 

食飽飽之後,我地就再戰科學館,繼續小小豬嘅科學探險之旅。 下次我地再去科學館或者香港歷史博物館玩嘅時候,都可以考慮嚟再食茶餐,可以稍作休息之後又繼續啦! 


**我地的FACEBOOK PAGE,齊齊來交流親子。育兒。烹飪啦**
Picture

沒有留言:

發佈留言