2015年11月9日星期一

華麗蟹逅@御名軒

2 NOVEMBER 2015(MON)

秋高氣爽除左係郊遊好季節之外,亦都係擦大閘蟹嘅好時機。由於老公唔太"好"大閘蟹,所以就相約好姊妹齊齊嚟個華麗蟹逅啦~
Picture

由於大閘蟹係即叫即蒸,熱熱地食就最好味,所以我地等左一陣就有得食啦~
Picture

我嗰隻大閘蟹有個笑哈哈樣呀~
Picture

打開蟹殼,嘩....好多金黃嘅蟹羔呀~
Picture

蟹身都佈滿蟹羔,真係好惹味呀~
Picture

蟹羔好香口而且滑啫啫流入口,真係好回味呀雖然蟹仔細細,但蟹肉都好鮮甜味呀!

當然我地唔止食大閘蟹,仲叫左啲小菜,整體上味道都唔錯

燒味拼盤~
Picture

雲耳炒時菜~
Picture

翠塘滑豆腐,豆腐表面灑滿滿嘅蝦子,原來佢地兩者一齊食個口感又幾夾哦~
Picture

貴妃雞~
Picture

羊腩煲,依個可以話係全日第二個亮點,羊肉完全沒有羶味,而且一舊都係厚厚的。加上煲內配材份量都好足,樣樣食材都入哂味~
Picture

秋風起當然唔少得臘味飯臘腸唔算油但又香味依然,配埋啲醬汁,都唔錯呀~
PicturePicture

最後緊係有我至愛嘅蟹粉小籠包啦~
Picture

開開心心又一餐,最令我懷念嘅一定係嗰啲滿滿羔嘅大閘蟹,真係好想快啲再嚟大擦特擦呀

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言