2015年11月20日星期五

三口子下午茶時光@泰燒遙

15 NOVEMBER 2015(SUN)

依個為食小小豬仲乜食到咁古靈精怪(其實係好話我要影相,阻住佢食嘢)?咪就係去左尖沙咀食泰式下午茶啦~
Picture

其實我地三口子今日主要都係去九龍公園行下,等小小豬放下電。放完電嘅佢就緊係肚仔餓,而我就企到腳仔攰要搵個舒服地方俾我休息下

記得之前係FACEBOOK睇見話食泰式下午茶,有小禮物送,所以師奶仔嘅我就嚟試下啦~
Picture

一坐底小小豬就急不及待要點菜呀~
Picture

今次我地就點左依個二人餐,都幾多嘢食呀~
Picture

先嚟兩杯飲品先,我當然就係飲我至愛咸檸七,老公就飲青檸梳打~
Picture

等左一陣,我地豐富嘅下午茶就送到,單睇賣相都已經好吸引~
Picture

北海道元貝配青木瓜沙津 - 元貝好味就一定(因為我鐘意食)個青木瓜沙津都唔錯,佢地應該加左少少辣汁,幾特別呀~
Picture 泰式香辣肉碎生菜包 - 依個都唔錯
,份量都好足,如果個辣度可以輕返少少,應該會仲啱唔太好辣嘅我~
Picture 泰式串燒虎蝦配法包 -
蝦都算幾新鮮,好彈牙呀~
Picture

燒西班牙黑毛豬頸肉 - 肉質唔韌,而且都幾入味,小小豬一個人仔都食左一大半呀~
Picture

泰式甜品 - 基本上幾款都OK,不過最得我歡心就一定係白色透明嗰一件,我估應該係椰青糕(因為餐牌冇列明),嗰一種清甜椰青味真係十級好味呀~
PicturePicture

仲有泰式燒雞翼,因為唔夠為食小小豬快手,所以影唔切相。不過兩隻都俾小小豬好快咁KO左,都應該係好食嘅表現啦

食物好食之外,其實都要留意一下佢個醬汁,四款都唔同味道,配返唔同食物,更加帶出個味覺呀~
Picture

舒服服咁歎左一個下午茶,最好就係有一系列 KC KOREA嘅護膚禮物包:有KAJUYO洗面膏同面膜、ECLADO體驗裝仲有一COUPON,今次仲唔係又食又拎~
Picture

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦


沒有留言:

發佈留言