2015年11月19日星期四

體驗香港首個園藝治療花園 - 都市綠洲

14 NOVEMBER 2015(SAT)

今日可以話過左一個綠色下午,應邀嚟參觀都市綠洲學下有機耕種,又可以認識花草,都幾啱我哦~
Picture

其實,我一向都有啲興趣種嘢,成日都好想有一塊田同小小豬一齊可以種啲自己鐘意嘅瓜菜,由零變成一個收成品,嗰一種滿足感都真係難以形容

不過,大部分農圃都係新界多,對我地嚟講又真係勁遠,所以一直都係得個諗字未收到邀請時我係FACEBOOK都有留意到依個計劃,係市區可以做小農夫咁好,當然係有興趣啦。又好巧合地隔幾日就收到公關姐姐邀請,所以即刻答應嚟了解一番啦~
Picture

其實都真係幾近,因為由彩虹地鐵站行,沿行人隧道行大約十五分鐘就可以到啦~
Picture

我地休息一陣,等所有參加者都齊之後,我地就由負責人帶領下,先認識一啲有機耕作及參觀租賃給公眾嘅農圃~
Picture

原來佢地一共有344幅農圃可以租俾公眾,雖然場內都有駐場農夫協助,但都只係幫助每日淋水及一啲資訊提供,所以由播種到施肥、除草除蟲,收成等全部都係要一腳踢雖然看似辛苦事,但原來好多人都好有興趣,佢地啲農圃已經全部租出,而且仲有好多朋友等緊WAITING呀

全場都係有機耕作為主當然唔少得啲天然能源收集儀器,好似有天然儲水器、滅蚊器、太陽能收集器~
PicturePicturePicturePicture

當中仲設有一部廚餘處理機,可以利用廚餘變為肥料,完全係好有機呀~
PicturePicturePicture

負責人仲同我地介紹左啲有機肥料,好似有馬屎同另一種物料(唔好意思..我唔記得左個名),依啲係天然嘢,不過經過處理,所以完全冇味呀~
PicturePicture
Normal 0 0 2 false false false EN-US ZH-TW X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

344幅農圃都係參加者嘅心血,所以我地睇嘅時候大都係用細心睇,唔可以亂掂啲農作物呀~
PicturePicture

嘩...原來都有唔少收成品,粒粒都係好肥美,相信參加者都係落左唔少心機同精神呀~
PicturePicturePicturePicture

場地內都都會提供基本嘅耕作用具,由於因應使用者並非專業農夫,所以用具體積都會較為細少,咁大家用起嚟就更加方便啦~
Picture
Picture

哈哈哈...有工具係度,我地當然係手癮起,好想鋤下地,親身感受下啦。所以負責人就帶我地去一塊教學用農圃,教我地翻泥呀~
Picture

鋤下又耙下,又幾過癮。當然都唔係一件易事,因為鋤幾下就已經勁攰,所以真係要同農夫真心俾個LIKE先得呀~
PicturePicture

參觀完農圃之後,我地就去「心靈綠洲」遊覽,整過環境都真係唔錯,入嚟坐一轉都真係人都輕鬆啲呀~PicturePicturePicture

入面好多花花草草都可以任摸,仲可以摸下,親身感受大自然。每一種花草背後都有一個小故事,邊聽負責人介紹邊聽故事,整個人都真係幾放鬆呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

最後,飲埋杯好好飲嘅草木茶,完結今次嘅綠色活動~
Picture

依家參觀完之後,真係更加想租塊農圃嚟做個都市小農夫呀,等我快快入紙排WAITING先得!

 

More Information :
Website:
http://www.urbanoasis.org.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/CFSC-Urban-Oasis-1380920718795345/

 

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言