2015年11月4日星期三

「斐」常好玩,反轉南瓜節

31 OCTOBER 2015(SAT)

謝謝Weshare及拉斐特嘅邀請,今日去參加「斐」常好玩,反轉南瓜節,齊齊嚟慶祝萬勝節由於小小豬要去返興趣班,所以陪唔到我一齊嚟玩,不過有超級可愛嘅Little K陪我都一樣開心呀~
Picture

由於我地早左嚟到,所以先嚟參觀下有咩攤位遊戲玩先?種類都幾多,有手部護理、指紋分析、FACE PAINTING、3D NAIL PRINTING同埋DIY曲奇呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture
Picture

哈哈哈...人少少我地就玩一陣,等我唔知醜玩下FACE PAINTING先~
Picture

我依個萬勝節打扮可以嗎~
Picture

之後我地就過餐廳嗰邊,大會為我地準備左豐富晚餐呀~
Picture

睇下有咩好食先~
Picture

整體上食物都唔錯,幾好食呀~
PicturePicturePicture

之後我地就去參觀新裝修嘅拉斐特婚禮服務嘅場景~
Picture

依度真係可以話係一站式婚禮服務,既有舉行婚禮場地方,又有婚紗租借及拍照服務,真係所有有關婚禮嘅嘢,都可以係度搵到呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

參觀完我地就繼續上去玩攤位遊戲,我仲整左隻3D NAIL PRINTING添~
PicturePicturePicturePicture

由於我之後有其他活動,所以都冇玩晒所有攤位,不過唔緊要,簡簡單單咁過左一個下午都唔錯呀

 

**我地嘅FACEBOOK FAGE,唔知大家LIKE左未呢?**
小小豬的成長日誌
大家一齊嚟交流下煮飯仔及去玩嘅親子樂啦

 

沒有留言:

發佈留言