2015年6月9日星期二

WeShare x Artisenses「香水調配工作坊」

30 MAY 2015(SAT)

感謝WeShare為我地安排左一個好好玩嘅活動就係參加 Artisenses香水調配工作坊可以調配一支專屬個人嘅香水呀~
Picture

今日依個工作坊就係中環藝穗會舉行,大鄉理嘅我竟然行錯路,要行左一個大圈先去到真係失敗雖然係行錯路,不過我都準時到達,可以去整香水啦

首先就由Artisenses負責人為我地簡單介紹香水嘅歷史~
Picture

原來負責人係全港十位香水調配師嘅其中一名,佢仲話要成為香水調配師要經過十年學習及訓練先可以做到,所以絕對唔係一門高深學問嚟呀

原來香水嘅發源地就係法國,由於佢地出產左好多香水天然原材料,所以因而盛名,所以到左依家依然係香水之都~
Picture

嘩...好多香水牌子,不過我都只係識一個呀...哈哈哈~Picture

負責人仲為我地介紹世界上唯一有香味的石頭,就係琥珀。只要擦一擦,就會有微微嘅香味啦~
Picture

聽完介紹之後,大家都好心急,因為可以開始調配香水啦~
Picture

調配香水步驟分爲Base Note、Middle Note及Top Note。亦都因為有三個階段,所以就分唔同時間嘅香味啦~
Picture

我地就係一眾香中選出我地最啱嘅香味~
Picture

我地可以從中挑選大概每個Note 3種香精,利用香水紙不停聞..聞...聞~
PicturePicturePicture

講真不停咁聞,個鼻都塞塞地,所以就要用咖啡豆嚟清一清個鼻呀~
Picture

揀好左個Base Note啦~
Picture

就開始好似做實驗咁,專心地將香精放入個量管啦~
Picture

之後我地就繼續揀埋第2及第3個NOTE啦~
PicturePicture

唔洗驚唔識揀,因為負責人會嚟幫你,睇下你鐘意邊種味重啲,佢就會因應你需要,幫我地調到晒啱心水呀~
Picture

3個NOTE都揀好晒,就可以倒入香水樽~
Picture

一支屬我個人香味嘅香水就完成啦~
Picture

坦白講,未嚟參加都唔知原來一支香水味都分咁多層次,成日以為隨便咁調就可以,原來真係有依據及步驟係好有系統一件事嚟呀

我覺得好攪笑就係,一路都係調配緊花香味香水,但到左個完成品就變成為甜甜味(個味都OK呀),依個就係當中微妙之處,所以香水調配真係好好玩呀

平時我地好少噴香水,因為用開嗰一款我兩位老細都不太喜愛。不過我今次自行調配嗰一種味,佢地又幾鐘意尤其係小小豬因為我噴完之後佢不停走嚟我身邊仲同我講:MaMi.....你真係好香我好鐘意呀

哈哈哈....既然小小豬咁鐘意,我就可以噴多啲啦

 

More information :
Website:www.artisenses.com/
Facebook:https://www.facebook.com/Artisenses

 

沒有留言:

發佈留言