2015年6月8日星期一

椰子煲雞湯

26 MAY 2015(TUE)

早幾日突然好想飲椰子煲雞湯,今日行過街市時見到店鋪姐姐返左好多大大粒嘅椰子,所以就決定今日煲個靚湯啦~
Picture

雞1隻(記得要去埋皮,如果唔係成個湯就好油啦)椰子肉1個蜜棗4粒南北杏少少~
Picture

雞洗淨後,汆水備用~
Picture

唔識開椰子唔洗驚,因為店員姐姐好樂意幫你開。透明包的就係椰子内嘅椰子汁呀~
Picture

椰子肉擦乾淨,之後可切塊或切條,但不可壓成汁烹調,否則湯水的椰汁味會太濃及太肥膩~
Picture

最後將蜜棗及南北杏浸洗備用~
Picture

煲內加入約3L水,然後放入所有材料,用大火煲20分鐘~
Picture

轉慢火煲2小時~
Picture

最後加埋那椰子汁再用大火煲20分鐘~
Picture

最後落埋鹽調味,就飲得啦~
Picture

當食啲椰子時,啲肉仲係好硬硬的,其實我加加埋埋都煲左3個鐘,都唔知點解會咁,係我買依個椰子唔靚定其他問題,等我再研究下先。

但其實個湯係好好飲,好甜呀...一向我地係椰子怪,所以我當然係大愛啦!

沒有留言:

發佈留言