2015年6月2日星期二

初嘗RBTea

22 MAY 2015(FRI)

今日下午約左朋友仔去尖沙咀一轉,難得約左朋友仔,當然要搵個地方傾計聚一聚啦!

我真係好少嚟尖沙咀都唔係好識去搵食,所以朋友仔就帶我去左一個傾計食甜品的好地方~
Picture

哈哈哈...依度就係尖東新文華中心嘅RBTea係一間新開嘅日西式餐廳嚟呀

茶室入面環境都唔錯,而且整座位都坐得好舒服呀~
Picture

不過我地真係大鄉理,等左一陣先知原來店鋪係以半自助形式,而要自己去收銀處點食物及拎取餐具呀~
PicturePicture

餐牌入面啲食物都好吸引呀~
PicturePicture

由於我地兩個都唔算太餓,所以只係點左啲小吃。自行去付款後,就會有一個兔仔號碼牌,等一陣就會有店員送上食物啦~
Picture

天氣熱熱地,我同朋友仔都分別點左草莓冰雪樂及芒果冰雪樂~
PicturePicture

兩杯好足料嘅果汁刨冰,再配上MOVENPICK雪糕,飲落真係涼一涼,都幾啱我倆口味,唔錯呀!

香腸芝士西蘭花薄脆~
Picture

我地嘅主角終於都嚟到,分別就係草莓輕食鬆餅及香蕉抹茶輕食班戟~
PicturePicture

草莓輕食鬆餅就係我倆強烈推介,因為個鬆餅即叫即焗,而且又唔會太乾或太燶,一口鬆餅加雪糕一齊食,真係非常好味呀~
Picture

香蕉抹茶輕食班戟就係由三層班㦸外層抹上抹茶醬汁,再加上香蕉,既特別之餘仲幾靚添。不過我地都覺得個抹茶味唔算太突出,如果可以加多少少抹茶味,應該會更加好呀~
Picture

我地唔覺唔覺都邊食邊傾左兩個幾鐘,唔係我要趕返去接小小豬放學,相信我地仲可以有排坐有排傾

哈哈哈...依家發現左一個既舒服又好味嘅搵食好地方,下次出尖沙咀又多一個選擇啦

沒有留言:

發佈留言