2015年6月23日星期二

兩口子拍拖去玩「波池的海」

15 JUNE 2015(MON)

大肥豬生日,當然要搵啲特別嘢嚟慶祝一番剛好太古城有大型波波池貪玩嘅我當然係好想去玩,所以就趁今日兩口子嚟拍拖玩轉啦~
Picture

不過,原來佢地真係一票難求,因為聽好多朋友仔講都要晨早六點幾就去排隊拎籌,短短兩個鐘就已經拎晒全日所有嘅籌,我地依啲九龍人又點可以咁早去排隊呀

今次有得入場都係全靠 大仁生活 轉贈兩張入場卷,我先可以輕輕鬆鬆咁去玩呀

其實我有諗過係帶小小豬嚟玩,不過見佢都係剛剛病好,始終都唔係太適合玩波波池活動,加上今次賣點又係大人波波池,所以最後都係決定同大肥豬兩個嚟玩啦~
Picture

預期話係同大肥豬慶生日節,不如話係我捉佢嚟陪我玩,因為我入到場都自覺已經傻左,係玩到傻左呀~
Picture

係個波波池入面不停跳..跳..跳~
PicturePicturePicture
Picture

成個人瞓晒落波波池個感覺真係好正呀~Picture
Picture
PicturePicture

當然唔少得兩口子嘅自拍啦~
PicturePicture

我仲去左玩"SIR"滑梯,大約有7級樓梯高度嘅滑梯,"SIR"落嚟嗰一刻都幾有離心力,好好玩呀~
PicturePicture

雖然話就係有40分鐘,但未計我地除鞋及擺好個人物品時間,其實真正入場都只係有大約半個鐘,真係有點唔夠喉所以我都好唔聽話地要大會工作人員吹左幾次先肯走呀~
PicturePicturePicture

入嚟喪玩左一輪之後,真係咩唔開心嘢都可以暫時忘記,係玩嘅時候我都有掛住小小豬呀,都會幻想下佢係波波池入面嘅開心樣,相信佢一定比我更加瘋狂呀

但無奈都只係有三天,所以想帶小小豬嚟就要等下次再舉辨嘅時候啦(希望唔洗等好耐啦...哈哈哈)

沒有留言:

發佈留言