2015年6月27日星期六

樂在棋中原創桌上遊戲分享會

18 JUNE 2015(THU)

感謝樂在棋中社會企業邀請出席原創桌上遊戲分享會,等我對佢地所推出嘅桌上遊戲有更多了解及認識~
Picture

今次活動安排係社企營運的Go Inside Cafe,店員是弱聽/聾啞人士打理。樂在棋中更包了半場為我地進行分享會,真係好細心呀~
Picture

活動就由樂在棋中創辦人黃頌行先生開始~
Picture

黃先生本身係一名社工爸爸,佢係好明白同小朋友玩嘅重要性所以就開設計計一系列適合本港家庭使用的原創桌上遊戲,為香港的家庭創造優質親子時間,提升彼此關係~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

黃先生同我地分享佢經驗之談後,就為我地送上一份大禮物,就係佢地推出嘅四款原創桌上遊戲《小財俊大智慧》、《張保仔傳說》、《港·環保》及《繽紛大嶼》~
PicturePicture

收完禮物我地就開餐啦

先嚟好豐富嘅前菜~
PicturePicture

哈哈哈...我唔客氣,係自助吧拎左好多嘢食呀~Picture

主菜我就選左三文魚意粉(全名唔記得),好足料呀,好多三文魚,好好味呀~
Picture

洋蔥湯~
Picture

士多啤梨乳酪~
Picture

仲有好豐富嘅甜品,真係超滿足的一個晚餐呀~
PicturePicture

食飽飽之後,就係試玩時間,睇下小朋友們玩得幾開心~
PicturePicture

哈哈哈...我地一班媽媽當然唔執輸,大家齊齊《沿途有禮》呀~
PicturePicturePicturePicture

之後又再玩《小財俊大智慧》,依個GAME都真係有啲難,不過我地媽媽都玩得好興奮呀~
PicturePicturePicturePicture

另一邊小朋友們就話要嚟個《張保仔傳說》~
Picture

可能我都係幾鐘意玩桌上遊戲,所以真係覺得好好玩呀不過因為時間關係,兩個GAME都只係玩到一半,有啲唔夠喉呀...哈哈哈!

最後我地係一片歡樂笑聲完成今日活動~
Picture

今日真係收獲豐富,最開心就係收到幾款桌上遊戲唔洗只係玩飛行棋或者大富翁,依家可以有更多選擇啦

 

More Information :
Website:
http://www.pob.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/pobhk?fref=pb&hc_location=profile_browser

 

 

沒有留言:

發佈留言