2015年6月4日星期四

兒童劇場 - 小象的本領

24 MAY 2015(SUN)

今日又同小小豬兩母子去拍拖,就係去拍拖睇兒童音樂劇呀~
Picture

自上年我地抽中左入送門票去睇依個劇團嘅兒童劇場之後(按此重溫),小小豬就非常鐘意入面嘅主角好似小白兔..小龜,成日都問我幾時可以再去睇,終於等左差唔多一年,我地又可以再嚟睇啦

其實今年劇團都有兩個劇目演出,不過小白兔嗰個劇目由於我地遲左買飛,所以得返啲唔多靚嘅位置,為免小小豬睇得辛苦,所以都係唔買飛,等下次再有演出先再睇啦

雖然係買飛遲左好在大肥豬都叫做買個靚位飛,但又好慘地只有兩個靚位,所以就我同小小豬去拍拖睇啦~
Picture

哈哈哈....雖然係高左啲啲,不過都睇得好清楚呀~
Picture

比起上一次睇兒童劇,今次小小豬明顯係更加投入同專心,佢仲會跟住啲歌詞齊唱歌添呀~
Picture

哈哈哈...話咁快一個鐘嘅音樂劇就完,勁興奮嘅小小豬都真係睇到唔願走,要等到啲小動物離開晒先肯走呀~Picture

今日唯一美中不足就係原每一小朋友可以得到嘅小象公仔,我地去到就派哂。眼見其他小朋友都拎住小象,豬仔內心都有啲唔開心。就係咁...一個廿四孝Daddy嚟到知道之後,就買左隻小小豬想擁有好耐小白兔俾佢,等佢開心設啦~
Picture

當然小小豬今日戰利品就唔止小白兔公仔,佢好醒目地話原來佢仲欠三本圖書,就係咁.....廿四孝Daddy當然又入貨啦~
PicturePicture

雖然今日派晒小象公仔,不過大會有留我地資料,話會安排送返小象俾我地不過就唔知幾時先有,希望唔洗等好耐啦,因為小小豬成日都問住幾時有小象嚟呀

既然小小豬睇得咁投入又鐘意所以都等我留意多啲,帶多啲佢去睇先得

 

沒有留言:

發佈留言