2014年1月2日星期四

開心時刻PIZZA HUT

29 DECEMBER 2013(SUN)

原本今日打算去PLAYHOUSE玩,不過因為我唔舒服,所以都係乖乖留係屋企。當然瞓得多個人都係會仲攰,所以大肥豬就捉左我落去PIZZA HUT食TEA,等我行吓個人精神吓啦~
Picture

可能都好耐冇嚟PIZZA HUT食TEA,原來依家啲嘢食又幾多種類,最後我地ORDER左三個餐啦~
PicturePicturePicture

睇吓個為食小小豬,飲湯都古靈精怪啲呀~
Picture

嘩...好味嘅PIZZA呀~
Picture

一個既為食又嗲嗲嘅豬仔,食PIZZA時都係依個POSE,佢依一個小烏依人食PIZZA,大肥豬都不知幾冧呀~
Picture

小小豬話自己大個仔,所以要自己塗果JAM呀!不過佢又塗得幾有文路,都算佢叻仔啦~
PicturePicture

簡簡單單又過左一個下午,不過今日依個TEA TIME俾左個訊息我,就係小小豬已經大個仔,佢嘅食量都拍得住我地(有時仲食得多過我),所以之後我地去食TEA時,都係時間要叫三個餐啦...哈哈哈!

食得是福,小小豬肯食又食得開心的話,我當然非常樂意啦!

沒有留言:

發佈留言