2014年1月3日星期五

工展會

30 DECEMBER 2013(MON)

每年工展會小豬爸同小豬媽都一定入去趁吓熱鬧,有時都唔係知有買平嘢(因為真係唔覺得係特別平),都係抱住每年都入去行吓八卦吓咁。

上年小小豬都有陪伴一齊入場,今年當然都唔例外,趁仲係假期,所以我地又一齊入場行吓啦~
Picture

今日都已經係平日,仲要係一點幾,估唔到都仍然有咁多人。不過,雖然係人多,但大家都好守規矩,只係某啲有得試食攤位比較多人,但整體上都係行得OK暢順呀~
PicturePicture

哈哈哈...因為我地都知道係會多人,加上又係會行一陣時間,所以就帶埋BB車去,等小小豬有得坐定定睇嘢。不過其實原來帶BB車去都係有另一個作用,就係我地將買返嚟嘅嘢全部鉤晒係車上面,唔洗拎得咁辛苦嘛~
PicturePicture

入嚟工展會我地必做動作,就係去食乳酪雪糕。睇吓為食嘅小小豬食得幾狼C~
PicturePicture

雖然係心急狼C,不過佢今日好乖仔,主動餵我同小豬媽食呀~
Picture

原本都冇PLAN買啲乜,不過行吓又買啲,行吓又買啲,最後我地都買左好多戰利品呀!當然唔係全部都係我,有一半係小豬媽嘅~
Picture

係咁多戰利品當中,我最有興趣就係嗰兩盒麵包PRE-MIX,唔知我會唔會成功整到呢?哈哈...真係好緊張呀,等我搵日揀個良辰吉日嚟開工啦!如果成功都時再出POST出大家分享啦!(當然如果一段時間都唔見我有分享,就知我係失敗,唔好問我啲傷心事呀...哈哈哈)

沒有留言:

發佈留言