2014年1月7日星期二

可憐的病病豬

1 JANUARY 2014(WED)

踏入新一年嘅第一天,就已經發生一件好唔開心嘅事,就係小小豬變左做一隻可憐的病病豬,要去睇醫生呀~
Picture

今晨清晨時份,小小豬突然間咳得好利害,之後仲嘔左出嚟。開頭我地都以為係因為多痰,所以先導致嘔,既然依家嘔左出嚟都應該舒服啦,所以我地就繼續槑小小豬瞓返。

點知隔一陣又嚟過,總之就係短短兩個鐘內都嘔左三次,睇見小小豬嘔嗰辛苦樣,都真係肉痛C我地啦!

以為小小豬好左啲,都可以再瞓到九點幾,點知起身飲左少少水同食小小麵包之後又再嘔過。我地見事態嚴重,所以都帶小小豬返去睇個家庭醫生。

正當我地搭緊電梯時,小小豬又嚟嘔過,今次仲係嘔黃膽水,見小小豬個辛苦樣,真係寧願嘔嗰個係我呀!

睇左醫生之後,醫生話小小豬係輕微腸胃炎,食藥就OK,就連針都唔洗打。

腸胃炎...真係諗嚟諗去都唔明點解小小豬會有腸胃炎,因為我地食乜佢就食乜,極其量都係食多我地兩粒糖糖,唔通就係依兩粒糖糖出事?

不過,唔理咁多啦,依家開始要更加小心小小豬嘅飲食,希望唔好再嚟腸胃炎啦,因為見佢咁辛苦真係心都痛晒呀!

沒有留言:

發佈留言