2014年1月5日星期日

溫馨的除夕夜

31 DECEMBER 2013(TUE)

今日下午陪小豬媽去睇中醫之後,我地就返左我屋企。先同小豬媽簡單買少少餸,所以我地除夕夜嘅節目就係一家打邊爐,過一個溫暖嘅除夕夜啦~
Picture

從以上張相可以睇到,其實男仕對鏡頭嘅敏感度係冇我地女仕咁利害,睇吓小豬爸同大肥豬就知道啦...哈哈哈!

講返正題,由於時間有限,加上我屋企附近個街市又唔算有好多豐富嘅食物買,所以都只係簡單嘅打邊爐。不過,大家都一樣食得好愉快。其實計我話,只要一家人開開心心,咁食乜都會一樣係好開心呀!

一向鐘意痴住小豬媽嘅小小豬又點會放過小豬媽呀,所以晚飯過後,全程捉住小豬媽陪佢玩。個擦鞋豬攬到小豬媽實一實,睇佢地玩得幾溫馨~
PicturePicturePicturePicture

依個小小豬仲唔俾小豬媽走添,要小豬媽留係我地屋企瞓,真係俾佢笑C呀!最後我地送到小豬媽佢地出電梯口時,小小豬嗰一個依依不捨嘅眼神,攪到我都有啲啲妒意添,點解小小豬冇對住我做依啲表情呀?冇辦法啦...邊個叫我係做奸呀...唉!

雖然係有少少妒意,不過我覺得小小豬錫小豬媽係應該嘅小豬媽都係一樣勁愛小小豬嘛!

沒有留言:

發佈留言