2013年12月31日星期二

九龍城單車公園

27 DECEMBER 2013(FRI)

今日大肥豬帶我地去一個新地方玩,就係去九龍城單車公園踏單車啦~
Picture

如果唔係大肥豬帶我嚟,我都唔知道市區有一個咁完善嘅單車公園~
Picture

單車公園環境好之外,我覺得最好就係單向行駛,唔洗怕啲單車周圍穿插,十分安全,所以在場都有好多一家大小嚟玩呀~
PicturePicture

如果想玩少少花式,都有一個指定位置,唔會阻擾到其他嘅使用者呀~
Picture

公園內都有單車租借服務,我地租左一部成人單車都係$30一個鐘,我覺得都算抵,起碼可以方便我地唔洗帶住部大單車周圍去嘛~
Picture

簡單介紹完之後,就到我地玩啦!雖然都有啲係俾小小豬踏嘅單車,不過由於係第一次玩關係,所以都係租左部有尾坐嘅成人車,等小小豬先做乘客,感受吓先啦!

好啦...出發啦!大肥豬先嚟同小小豬講解吓先~
PicturePicturePicturePicturePicture

佢地兩父子就咁係單車公園入面踏左一轉,我就當然係企定定等佢地啦~
Picture

踏左一轉之後,大肥豬話佢攰攰地,但小小豬又想繼續玩,所以我地就慢步推啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

睇吓個傻豬仔坐單車尾都坐得幾開心~
PicturePicturePicture

我地三口子都行左兩轉左右,當然小小豬坐左咁耐,佢又點甘於只做乘客,所以就俾做一陣司機啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

哈哈哈...小小豬係唔係好有型呢~Picture

原來一個鐘嘅時間真係好快過,小小豬做司機玩左幾轉之後就夠鐘啦!

不過,依度又咁方便,所以我地都會成日嚟玩,下次可以試吓俾小小豬自己踏呀!最衰我就唔識踏,如果唔係就可以陪佢地一齊玩,唔洗企定定等佢地啦!

沒有留言:

發佈留言