2013年12月1日星期日

為食豬返嚟啦

28 NOVEMBER 2013(THU)

返嚟啦...返嚟啦...依個為食豬返嚟啦~
Picture

小小豬一向都係為食仔,麵包...餅乾...糖糖咁佢都一定愛不釋手,一見到就一定要食。當然小小豬同一般小朋友一樣,都食飯都唔係咁大興趣,不過為著佢嘅為食,每一餐都會合作食一碗飯。

不過,唔知小小豬發生咩事,由上兩個星期開始就好似失常咁,每日嘅午晚兩餐飯都食得好"乖",只係食半碗都要用好大氣力(我指係我用好大氣力,因為不停叫佢食,都幾勞氣呀!)

諗左好耐,都唔知係乜問題,係我煮得唔好食?不過之前都係食依啲嘢。食濟左?依個情況都只係食飯時出現,食其他嘢係冇問題。所以我都真係唔知發生咩事,都幾頭痕呀!

我依個擔心終於都開始釋放啦,因為由尋日開始,係我地冇乜做過特別事嘅情況下,小小豬慢慢正常返,仲比之前叻仔,因為次次都食兩大碗添!

睇佢食得幾得戚,見佢依個衰衰樣,我都安心晒啦~
PicturePicture

小小豬要KEEP住繼續"曳"呀...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言