2013年12月13日星期五

佐敦谷公園

7 DECEMBER 2013(SAT)

自從大肥豬第一次帶我地去佐敦谷公園玩嘅時候,我都已經好鐘意依個地方,因為有一片好大嘅草地可以等小小豬跑跑走走。自從上年秋天之後,我地都冇再嚟玩過。

不過,趁今日天氣好好,所以又再重臨,等小小豬又可以大放電啦~
Picture

雖然我地今日中午時刻嚟到,不過一啲都唔覺得曬,仲有少少風添,所以真係好啱玩呀!

嚟到第一樣玩嘅當然係我同小小豬都好鐘意嘅泡泡啦~
PicturePicturePicture

同我玩左一陣,就要拎支泡泡槍自己玩啦~
PicturePicture

玩完泡泡就玩氣球,拎住個氣球同圍走~
PicturePicturePicturePicturePicture

玩都攰就就做隻嗲嗲豬,坐係大肥豬大腿上要聽故事,好溫馨呀~
Picture

小小豬又嚟表演佢嘅唱功啦!當然係好聽之所以表情搭夠啦~
PicturePicture

唱都攰飲啖水先,洗唔洗飲得咁肉緊~
Picture

最後係我書包搵到幾包紙巾加一個羽毛球,俾個傻仔諗到好似玩拋豆袋咁玩添。之前都冇引導過佢,估唔到小小豬又幾好想像力哦~
PicturePicture

玩完草地就去另一個地方玩啦~
Picture

再去玩之前先補充體力先~
PicturePicture

去嗰度知唔係就係小小豬最鐘意嘅遊樂設施啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

其實前幾次嚟依度玩,小小豬都只係玩滑梯,估唔到佢今次咁大膽,玩左啲比較難度高嘅設施,仲唔洗我地扶佢,真係佢唔驚攪到我地驚呀!不過咁都好,佢肯玩肯唔識驚,對佢學習都有一定幫助嘛!

其實佐敦谷公園仲有一個搖控車場,因為今日大肥豬冇帶佢啲戰車出嚟,所以冇行埋嗰邊。不過大肥豬已經PLAN好左下次帶邊部車嚟,相信好玩我地又會再嚟玩啦!

 

沒有留言:

發佈留言