2012年3月18日星期日

試用:SOFINA Primavista

15 MARCH 2012(THU)

感謝 she.com及
SOFINA讓我有機會試用SOFINA最新推出嘅Primavista Liquid Foundation 柔亮持久粉底液 SPF25 PA++,而左邊那盒是 Primavista Face Powder 柔滑細緻蜜粉~

基本上我都已經轉用左SOFINA粉餅,覺得真係唔錯,簡單方便得嚟又好用,所以我都一直KEEP住有用。今次依個試用嘅新版本的粉底液的粉體經改良後,更加容易平均分佈在狀態不佳的皮膚上,令生理期前後、睡眠不足等肌膚狀態不穩定的日子,也能更容易上妝,妝容更貼服;而且新版本對油脂固定的能力更佳,控油的效果更好。加上佢嘅賣點是「讓肌膚回復幼嫩光感,年輕5歲的肌膚」,所以都幾期待。

Primavista Liquid Foundation 柔亮持久粉底液 SPF25 PA++,化妝姐姐為我選是中間色05號~

隨粉底附上專用粉樸及粉樸盒,可令粉樸保持乾爽,防止細菌滋生~

質感很輕盈,一點也不厚,而且很柔滑又不會太乾,水潤感真不錯。此外,遮瑕度亦不錯,輕易平伏凹凸毛孔、修飾色斑及暗瘡印~

Primavista Face Powder 柔滑細緻蜜粉~

使用時只需按住粉撲,將粉盒倒轉輕搖,就可以倒出適量蜜粉了~

蜜粉是透明色,質地很幼細,掃開後有很自然的光澤感,細微的凹凸部位也能修飾到,用後臉部皮膚好像平滑了~

使用前後,希望唔好嚇親大家(影極都係咁醜樣,影唔出佢地分別之處,可能係我唔識影啦)~

使用了差不多一星期,皮膚都沒有暗粒或敏感的情況出現,此產品都應該幾溫和。整體妝感是自然貼面、透明光澤感,面色都好啲。返工一整天都唔需要作任何補妝,回家後發覺個妝仍然KEEP到之後,更沒有出面油光及間啞。遮瑕方面亦不錯,毛孔可以修飾到之外,我的黑眼圈亦減少了。

某程度我用完這個試用產品之後都會回購,因為都真係唔錯。不過唯一考慮係.....依個新產品同用開嘅SOFINA粉餅都一樣咁好,你一SET個遮瑕度就比較好,各有各好唔知KEEP住用邊個好呢?哈哈哈....可以選擇兩個一齊用啦,趕時間嘅嘅時間就用粉餅,去隆重啲/要靚啲嘅時候就用依SET啦!

沒有留言:

發佈留言