2012年3月15日星期四

試用:小兒靈芝蜜

13 MARCH 2012(TUE)

早係二月中時,收到維特健靈的PR姐姐嘅留言,邀請我地試用維特健靈「小兒靈芝蜜」。其實一向都有留意維特健靈,加上小豬爸都有食開佢地嘅產品,所以對佢地都幾有信心,加上睇埋佢地嘅介紹,知道「小兒靈芝蜜」可以增強抵抗力,所以都有興趣試埋一份。(唉...近依個幾月小小豬都成日唔舒服,增強抵抗力都係一件好事嘛!)

參加得試用,當然要先介紹吓「小兒靈芝蜜」:

維特健靈「小兒靈芝蜜」5大特點
1. 維持呼吸道健康 改善咳和鼻敏感 增強免疫力
2. 促進腦部發展 提升記憶力、專注力
3. 健脾開胃 改善偏食煩惱
4. 唯一含五色靈芝成份的兒童營養品
5. 品質保證 食得放心

維特健靈的PR姐姐真貼心,由我答應之後唔洗兩日,就派速遞公司送到屋企,真係既快捷又方便呀~
 
原本打算一收到就俾小小豬試飲,不過小小豬病左,仲要食晒個星期藥,所以都等到三月頭先開始俾小小豬試。

介紹話
「小兒靈芝蜜」有好多食法,可以倒於麥皮、塗在麵包,或倒於牛奶及果汁。不過我都係用最原始嘅兩種方法,就係直接飲用同埋沖水飲用。

可能小小豬依排用慣左小匙食藥,所以一見到隻透明匙就要拎住嚟自己飲啦~


每次飲少半匙啦(不過依次銷多左少少...哈哈)~

叻叻小小豬自己飲啦~

除左小小豬試之外,我地一家人都有一齊試用。

個味道都幾好易入口,個感覺同平時飲蜜糖差唔多,不過我就覺得略為甜左少少,但都叫做可以接受。

至於成效方面,由於都只係試左一個星期多啲啲,係小小豬身上就好似沒有明顯變化(不過冇反應都係一件好事哦)。不過我就覺得我嘅鼻敏感性嘅流鼻水就好似少左,一早起身少左好多可能都噴嚏,所以都應該係有啲成效開始啦!

整體上我都覺得幾好,等我再繼續留意吓小小豬個情況,如果好的話,我相信都會KEEP住飲。

想知更多有關維特健靈「小兒靈芝蜜」的資訊, 可以上以下網址:
http://www.vitagreen.com/zh/lingzhi-honey

沒有留言:

發佈留言