2012年3月17日星期六

JUMBO MICKEY

15 MARCH 2012(THU)

今期OK便利店有得儲印花換DINSEY公仔之後,我就想儲夠100FUN,換隻MICKEY俾小小豬玩。不過一向黑仔王嘅我,唔好話隻JUMBO MICKEY,次次都係只抽到5FUN,攪到我都仲未可以換到,仲開始已經冇左個心去換添!

雖然未有細MICKEY,不過我小小豬終於都擁有到隻大MICKEY啦~


哈哈哈....當然唔係我呁好彩抽中啦,其實係我一位好朋友抽到,佢又知道小小豬鐘意MICKEY,所以就轉贈左俾小小豬啦!

可能同佢玩開嗰隻MICKEY唔多似樣,所以暫時小小豬對佢都未係太喜好,不過...都識得叫佢做MICKEY。

有左依隻JUMBO MICKEY,我真係可以放棄儲夠100FUN換細嗰隻啦!

最後....都要同依位有心朋友仔(佢唔俾我公開佢個名呀..哈哈) SAY THANK YOU!!! 

沒有留言:

發佈留言