2012年3月13日星期二

開心大出血

11 MARCH 2012(SUN)

今日終於留低大肥豬同小小豬係屋企,同小豬媽嚟個大SHOPPING,我地目的都係為月尾家中喜事去作好準備。 其實唔應該叫大SHOPPING,係叫大出血先真,因為真係買左好多嘢呀!

第一站就係去花墟嘅鑌紛,其實都冇諗過會嚟,不過因為我地落車地點就係對面,加上又落雨,所以我地就走入去避雨,之後就買左啲仿真度極高嘅生果俾
小小豬~

其實我我地都有係俾小小豬食生果時教佢認生果,不過因為種類唔多,加上小小豬次次一見到啲嘢食就急不及待要食,都俾唔夠時間我地慢慢教佢,所以大肥豬就建議買依啲俾小小豬,等佢可以邊學邊玩。

話時話,依啲仿生果都幾貴,依幾個生果就已經買左差唔多二百蚊,真係真嘅都唔洗咁多錢。不過為左小小豬學習,冇辦法啦!

之後,我地就去金都進發,先嚟幫小小豬搵套靚靚禮服。其實成個金都賣幼兒禮服嘅真係唔多,都係二樓得兩間,加上又係男仔,款式又唔多。不過我都好睇左好耐,最後就買左依一套長燕子尾嘅禮服~

依套衫要成五百蚊,都只係著一個晚上,所以都有少少肉赤。不過,依個質地都真係唔錯,好滑身又唔焗身,啱晒依個小小豬。最好就係小小豬著左上身真係FIT晒,勁有型,成個禮服朦面俠咁,所以貴少少都值。

不過..好似差一個小小小嘅襟花,等我搵機會買個俾小小豬,咁就完美啦!當日一定要叫大肥豬幫小小豬影勁多...勁多...勁多...相先得呀..哈哈哈!

買完小小豬禮服,就帶小豬媽去買當晚穿晚裝著嘅內衣。原本都唔打算係金都買,不過有一位朋友仔介紹,所以咪去睇吓。嗰位婆婆真係好細心咁幫手揀合身嘅內衣,所以真係冇介紹錯。(哈哈…內衣唔同大家分享啦~)

買齊晒需要嘅物品,又幫小豬爸鎖定買禮服裇衫嘅鋪頭,咁我地就離開金都。

我地先去食個下午茶,之後見仲有時間,就去啲商場行吓。原本都冇諗過會買到嘢,不過就係因為我地行一行,我地每人就買左套靚衫係當日上午著啦!

依套係我嘅,著左上身唔肥之餘,仲好高貴添~
 
依套就係小豬媽嘅~
  
好耐都未試過同一日內買咁多嘢,買咁多樣嘢加埋都冇左兩張金牛,真係大出血。不過依啲都係開心事,所以洗多少少錢都冇計啦!

沒有留言:

發佈留言