2012年3月22日星期四

靚女呀

20 MARCH 2012(TUE)

相信好多媽咪都會趁仔仔長頭髮嘅時候,幫佢札吓辮仔,扮吓女仔。小小豬有一個貪玩嘅媽咪同婆婆,佢又點可以走得甩呀!

我地見小小豬啲頭髮已經好長,加上下星期又要扮禮服朦面俠,冇個靚仔LOOK點襯套衫呢?所以我地就決定左過兩日帶小小豬去剪頭髮。 趁依家啲頭髮長長地,屋企又搵到啲夾仔,所以就由小豬媽動手,幫小小豬扮吓女仔先。

先嚟孖辮LOOK,似女仔指數真係可以講話爆燈,勁可愛呀~


我都忍唔住要同女女影返張相,小豬媽話依個LOOK真係同我有99.9%似樣呀~


之後嚟個噴水池LOOK,加埋依個攪笑表情...哈哈哈~


最後嚟多個夾仔LOOK~


其實除左依幾張相之外,我地仲影左好多張靚女相,好多都好攪笑,不過為免小小豬大個知道我將佢啲咁靚嘅相同大家分享,所以嗰啲就留嚟我地珍藏,留返俾佢大個睇啦!(PS: 依啲造型係小豬媽攪,唔關我事呀,小小豬大個見到,唔好嬲我呀...哈哈哈哈!)

小小豬又真係勁似女仔,咁都好證明係似我嘛...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言