2012年3月8日星期四

心暖

7 MARCH 2012(WED)

依幾日嘅天氣真係可以用變幻莫測,前日仲開始熱熱地,攪到我要搵啲短袖衫嚟著,點知今日又開始冷,真係俾依家啲天氣玩C,乍暖還寒咁,真係著衫都唔知點著好,唔小心啲都會中招,所以真係好唔鐘意依啲天氣,太陽伯伯快啲開工啦!

講起著乜衫,今日我都中左招,事緣尋日天氣都熱熱地,加上睇左天文台都話星期五先會轉冷,所以我咪著少左衫,只係著一條薄連身裙加一件薄褸仔。

點知一落到街車時就知大件事,好大風之餘又覺得凍凍地,不過因為夠晒鐘,為左唔遲到所以就冇返屋企拎衫,唯有頂住返工啦!好在公司都有一件厚身少少嘅褸仔,所以都叫做OK。

就係我差唔多LUNCH嘅時候,小豬媽打電話俾我,叫我五分鐘之後出學校門口拎嘢。

原來小豬媽知道我今早著少左衫,怕我冷親,所以就趁佢地帶小小豬去買餸嘅時候,叫小豬爸車佢地上嚟拎件褸俾我~

 
嘩...真係好暖,未著件褸都已經覺得好暖,係心暖嗰種。依一件褸除左俾我保暖之外,亦都足滿左父母對我嘅關懷,所以真係好感動呀!

老土啲講,我都覺得我係一個幸福嘅人,有一對好關心我嘅父母,有兩個都好照顧我嘅弟妹,有一個好錫我嘅老公,又有一個好可愛嘅仔仔,我都真係要好感恩。所以就算平日遇到唔如意嘅事,我都應該唔好睇得太著意,只要知道我有一個溫暖的家......就已經足夠了!

沒有留言:

發佈留言