2009年8月30日星期日

MEGA BOX散散心

30 AUGUST 2009 (SUN)

本來今日有一個好好嘅節目,約左小M同小茵一齊去影相。但.....依幾日係我身邊都發左啲唔開心嘅事,攪到心情真係好差、好冇心機,所以被迫唔參與到依個活動,真係覺得唔好意思,好掃興呀!

大家可以放心,我個情緒正在康復中,雖然未完全開心番晒,但已經開始接受,明白有好多嘢唔係你想點就點。努力學習輕鬆面對!

原本今日都係打算留係屋企自閉,不過大肥豬話唔想我留係屋企冇嘢做就胡思亂想,所以就建議帶我出去行吓。

開頭我都唔係太想,不過見大肥豬又咁有心,加上又醒起CARMEN提過MEGA BOX依家啲史迪仔CUSHION一個印花就可以換,所以我地就去MEGA BOX換CUSHION啦!

換完CUSHION之後,見地下有個新嘅史迪仔佈置,所以大肥豬就叫我影番幾張~

係影緊相嘅時候,同一位BLOG友仔相認,佢仲好好人主動幫我同大肥豬影全日唯一的合照~

唔知依位BLOG友仔介唔介意留言話我知佢係邊個呢?(因為我真係仲未搵到佢呀~)

沒有留言:

發佈留言