2009年8月9日星期日

新嘗試的鯉魚門

8 AUGUST 2009 (SAT)

今晚大肥豬要去飲,原本都以為要乖乖咁留屋企,等到夜晚先可以同朋友仔去街街。

不過,大肥豬話見個天氣都幾好,所以就提意帶我去近近地嘅鯉魚門行個圈影吓相。

嘩...有得去影相哦,當然係即刻換衫扮靚靚去影相啦~

依輯相其實都有啲新嘗試,就係大肥豬係啲攝影論壇睇左好多拍攝人像嘅技巧,好多SETTING嘅嘢(不過...佢講俾我聽...我都係唔識...哈哈),所以今次佢不停調教相機嚟影。

另一個新嘗試就係.....小肥豬我好唔知醜咁,第一次著件吊帶小背心裙嚟影相。依件衫仔仲係上次同大肥豬行街時買俾我,個顏色同款式都係佢選擇呀!

今次嘅拍攝之旅,有驚喜又有『驚』喜。

驚喜就係...整體上都幾靚,大肥豬影得好有FEEL,不得又俾個叻叻佢添!

『驚』喜就係...著小背心影相,真係好肥呀,下次都真係唔敢再著住影相啦!(希望唔好為大家做成恐慌啦~)

沒有留言:

發佈留言