2009年8月11日星期二

我的生日鏡

11 AUGUST 2009 (TUE)

哈哈.....雖然仲有成個幾星期先到生日,不過今日就大肥豬送左本年度生日禮物,就係依一支鏡頭啦~

其實我地一早都有諗過買鏡頭,嗰時都係打算買支變焦鏡嚟取代用緊嘅KIT鏡。都睇左好耐但都睇唔啱心水,因為好多支都有好有唔好,好難作出決定呀!

最後,大肥豬都係放棄左支變焦而買左支定焦鏡,佢個原因係.....我地都係主要影人多,而定焦影人像係會靚啲。雖然我地都有支50/1.4,不過多一支唔同嘅就可以影唔同角度,仲有依支鏡可以近少少影,咁就可以俾我影埋D女添,所以就選擇買依支鏡俾我啦!

鏡頭嘅嘢通常都係老婆送俾老公,不過因為大肥豬話佢都係用啲靚鏡嚟幫我影相,所以送鏡頭俾我就係最好不過。

哈哈....我都唔理...總之有得影靚相就得,等我搵日去試鏡影相先得。

沒有留言:

發佈留言