2009年8月17日星期一

貴貴的下午茶

16 AUGUST 2009 (SUN)

早上同大肥豬嘆完茶返屋企休息過後,見又冇乜特別野做,所以大肥豬就帶左我去行街街,順便去影吓相試新鏡。

我地第一個目的地就係...又係食.....哈哈~因為到左下午茶時間嘛!

今次我地個下午茶就係去好出名嘅廟街~

係間餐廳我見到一部好古老嘅收銀機,依家真係好少見啦~

由於我地都唔係太肚,都係志在想嘗試吓,所以就叫左最出名嘅紅豆冰同西多士,再加個普通嘅三文治加檸荼~

講真....個味又唔係真係咁特別,同其他嘅茶餐廳分別不大,又唔係特別好味。唯一唔同就係一個字........貴。以上食物每件都要成十七蚊,我地兩個都食左成六十幾蚊,以一個下午茶嚟講,真係好似唔係好抵啦!

算啦...雖然係貴左啲,不過都叫做試過吓啲出名嘢呀,最多冇下次哦!

沒有留言:

發佈留言