2009年8月3日星期一

夏日迪迪尼之旅

2 AUGUST 2009 (SUN)

一改再改嘅迪迪尼之旅終於成行,今日仲帶埋LULU妹同約埋有AP嘅小肥肥一齊入去癲呀!

由於今次我地係自己買飛入場關係,為左唔好浪費時間,所以我地十點幾就入場,排隊等入場真係好耐都冇試過係等入到樂園時見到史迪仔,個心情就仲興奮~

入得去到時間差唔多做反轉大街騷,所以就去霸個靚位睇。小肥肥真係冇介紹錯,我地個位置係勁正,係正史迪仔前面。我地不停又影又叫又跳,真係勁HIGH啦~

興奮完一輪,我地休息都未有時間,就走左去搵特別版史迪仔影相啦~

之後我地又去左搵嗰史迪仔嗰七個景點影相啦~

影齊七個場景之後,我地就行再去排隊影米奇。其實個夏日米奇同上年嗰個都係一樣,因為LULU妹未影過,所以就影吓啦!不過因為遊人太多,所以我地都冇再排其他公仔~

之後我地就去行吓精品店,目的都係去涼冷氣,因為天氣實在太熱啦!不過咁都係,因為又係一個影相好時間呀~

行到攰....我地就去醫肚先,再去睇水花巡遊啦!

其實個巡遊同上年嘅都係一樣,不過因為上年怕整濕部相機,所以冇影到相。見其他朋友仔都影到好多靚相,所以都唔理,用部傻瓜機不停影..影...影水花巡遊相。

準備開始時~

開始啦~

我地就不停影巡遊,俾人偷影左添~

巡遊過後,大家都玩到濕晒呀~

玩完之後,當然又係過冷河時間,我地入左米奇大屋影靚相呀~

又係城堡前影吓先~

依個時候小肥肥有事要先離開迪迪尼,我地三個就先去飛多轉太空山,之後就去周圍行吓,不過都係行精品店(因為有冷氣嘛!)

係精品店我仲拎住小金周圍行,扮晒道具影靚相(我都拎左小金好耐,好有冇俾啲職員話)~

玩到六點左右我地就走人,真係有啲唔捨得,不過我係買左夏天兩日嘅飛,所以我八月尾又可以入嚟玩多日呀!哈哈哈~~

之前入迪迪尼我都好少買嘢,不過今次真係大失手。因為樂園入面有好多SHOP都做特價,見咁抵當然係忍唔到手啦~

另外,我仲收到份生日禮物,就係之前不停拎住嚟影相嘅小金啦~

事緣...當我拎完隻小金影相時,好唔捨得將佢放回原位,依個時候LULU妹就話,不如買左佢當放俾我嘅生日禮物。

依隻小金都算貴,所以開頭我都唔捨得,不過LULU妹又不停叫我買,攪到我心大心細。最後...大肥豬就問啲職員有冇新嘅,哈哈...又有哦,咁就決定同LULU妹夾份送俾我嘅生日禮物啦!

沒有留言:

發佈留言