2008年11月13日星期四

和服LOOK嘅DOLLCENA

係上星期去旺角行街街搵公仔嘅同時,我都搵吓有冇衫仔可以俾D女們換吓。

不過..原來俾D女著嘅衫仔真係唔多,一般都只係俾小B同小P著,我搵左好耐先見到有一間有得賣呀!

哈哈..我就係買左依件和服啦!

其實我係好鐘意日式和服,感覺上係好靚好斯文,自己冇得著,就當然買嚟俾D女著啦!

有請莎莉示範

雖然同D女換衫仔係好得意,不過我應該唔會再買住啦,因為大肥豬話D女換左衫之後,冇左迪迪尼個FEEL,加上啲衫仔又唔係平,叫我留番啲錢去儲整成套D女仲好哦!

大肥豬又講得啱,所以衫仔一件就夠(除非俾我見到啲『好』靚啦!),我個目標係慢慢可以儲到一SET DOLLCENA。呵呵呵~

沒有留言:

發佈留言