2008年11月11日星期二

又有新成員

D女王國又有新成員,仲一次過有三位成員添,真係開心啦!

依三個DOLLCENA唔係我搵到,係小豬媽買嚟送俾我呀!

其實之前小豬媽曾經打過電話問我有冇依三隻,當時我問佢仲乜,小豬媽又唔答我。我都覺得古古怪怪,原來神神秘秘咁買左俾我,哈哈....

萬聖節版MARIE(唔睇個介紹都唔知佢係MARIE,不過又真係幾靚,尤其係面上個星星)

妮露(好有夏威夷FEEL)

米妮(睇相就覺得麻麻地,不過睇到個實物,覺得好靚,特別係佢個黃色頭髮)

哈哈..我個D女王國已經有十六位成員啦!


好迫呀.(呵呵~~)搵日要將佢地分開兩格放先得啦!

不過..都應該係得咁多個,因為其他款應該都好難搵,所以都好整儲齊佢地呀!

沒有留言:

發佈留言