2008年11月4日星期二

抵..抵..抵

今日放工行過地鐵站口見到有啲街邊檔,見好多人圍住嚟睇,八八卦卦嘅我當然都走去睇吓做乜啦!

其中有一檔係買緊迪迪尼杯,睇見都有好幾隻好靚,所以我又買忍唔到手,買左幾隻啦!

係唔係好靚呢,又有精美盒仔包裝,一啲都唔似係街邊貨。大家估下我啲杯買左幾多錢?

哈哈~~每隻杯都只係賣廿蚊!

原本我都唔覺得特別抵,只係覺得幾靚先買。點知....當我路經兩間精品店時,見到佢地都有賣,仲要完全一樣,佢地竟然買成$48一隻。

一睇到個價錢真係嘩左一聲,點解會貴成倍呀。唔怪之得同一時間有另一位女仕掃左成十幾隻啦,原來抵咁多。

等我聽日放工再去睇下先,咁抵.....真係要入番幾隻,留番送俾人都好呀...哈哈!

沒有留言:

發佈留言