2008年11月15日星期六

緊張的晚餐

因為今日想留係屋企等睇『JOE爸』拎視帝關係,所以一早就打算今晚留係屋企食。就係咁...大肥豬就提意叫埋奶奶上嚟一齊食。

冇所謂啦....不過就好緊張,好驚整左啲餸唔啱奶奶食,所以成個下午都係度諗煮乜。放工又即刻去街市買餸,一番到屋就即刻開工,總之就係冇停過手啦!

經過一段閉關,我地個晚餐終於完成,都好豐富呀!

西芹炒豬扒~~~因為奶奶鐘意食西芹,所以行左個街市兩個圈先搵到。

麵豉豆角炆花膠~~~啲花膠係小豬媽買俾我,買左好耐都未煮過。見今日奶奶嚟食飯,當然要整啲好嘢俾佢食啦!

梅菜魚腩~~~我地平時都唔煮魚,因為我真係好怕洗魚同淋熟油個時刻,真係好驚。不過奶奶嚟食點都要煮,頂硬上啦!

今日依三個餸都係第一次煮,開頭我都好驚會失敗,所以煮嘅時候都好緊張。好在....大家都讚好食,奶奶仲添飯食左好多餸,真係覺得我自己好叻呀!(哈哈..又有人自己讚自己啦!)

另外,大肥豬又讚我今日準備嘅餸好好,樣樣都好配合奶奶口味。哈哈...真係攪到我飄飄吓呀!

沒有留言:

發佈留言