2008年11月12日星期三

中招

唉..真係都唔知依家啲天氣想點,突然間凍起上嚟,攪到都拎唔切啲冬天衫換出嚟,就係咁失敗嘅我又嚟中招啦!

依兩日個頭到痛到爆,又不停流鼻水,食左啲藥都叫做好少少,不過就成個人傻吓傻吓咁,總之就係慘..慘..慘啦!

因為冇冬天衫著關係,大肥豬趁我去洗白白時,竟然幫我係床下低拎左幾袋冬天衫出嚟,叫我拎住幾件著住先,但我又未有心情換季住..所以依家屋企俾我攪到成個雜物屋,幾大袋冬天衫擺晒係廳。

其實之前睇天文台話星期尾會回暖,所以我先唔換季住,真係好怕過多幾日天氣又會反常,到時又要換番啲夏天衫。

真係啲乜天氣呀,真係好煩呀...換又煩..唔換又煩!

依家啲天氣冇常,早晚就凍,中午又熱熱地,大家都要小心身體,唔好學我呀!

沒有留言:

發佈留言