2008年11月9日星期日

預早的禮物

仲有三個幾星期先係我同大肥豬嘅結婚一週年紀念,依排我先開始諗當日去邊度慶祝(因為我冇得放假,所以都應該冇乜做啲特別嘅慶祝活動啦)!

係我仲諗緊送乜禮物俾大肥豬嘅時候,我今日竟然收到份禮物,係大肥豬預早送俾我嘅結婚一週年禮物,真係超開心。。完全估佢唔到。。好驚喜呀!

依份禮物就係。。。NOTEBOOK一部啦~~

哈哈。。終於都有屬於自己嘅NOTEBOOK啦!

因為大肥豬知道我勁鐘意玩電腦,話如果有NOTEBOOK就可以時時刻刻咁玩,又可以訓係張床度玩,就係依個原因就買左俾我啦!

原本大肥豬打算結婚一週年紀念當日先送俾我,不過因為要睇吓部機會唔會有問題,所以就早少少送俾我,叫我試機啦!(仲好啦。。等我可以早啲有得玩呀!)

哈哈。。基本上屋企依家部電腦都係我,再加埋依NOTEBOOK,咁我就有兩機在手啦!

沒有留言:

發佈留言