2008年10月12日星期日

LULU妹生日開心節目

今日係LULU妹生日,我同大肥豬當然有特別節目同佢慶祝,就係去一個好開心又奇妙地方…迪迪尼啦!

哈哈~~其實依個係LULU妹自己提意,因為佢好想去玩鬼屋仲有同JACK影相。原本我都唔多讚成,因為LULU妹又冇AP,要自己買飛入去,好似唔多抵咁,不過見係佢生日,加上我又未玩過日間黑色世界,所以依個就同佢入去玩吓..影靚相啦!

一入到去,當然第一時間帶壽星女去CITY HALL拎個生日襟張先,仲即刻扣落件衫度啦!唉..依個襟張我都冇呀..邊個叫我正日要返工,入唔到嚟拎呀..好羨慕添~

見人物仲未出嚟,我地先嚟飛左一轉太空山,之後我地過吓冷河行吓精品店,再去探險世界搵南瓜人影相,又去整布偶JACK啦!

之後我地就去做最主要嘅活動…搵特別版公仔影相啦!哈哈..真係勁開心,我地搵齊晒佢地影呀!

開頭都好驚影唔到JACK,話晒LULU妹都係為左JACK先入嚟,好在...第一個就同到JACK影,仲有埋SALLY一齊添。呵..呵...呵~


 

影完晒人物就再向另一個目標進發,我地去左大街酒店,LULU妹都係第一次入依啲鬼屋,所以佢都真係幾驚,我仲俾佢捉到手臂好痛添。原本我都以為自己都入過一次,唔會點驚,不過可能我地係先頭步隊,再加埋LULU妹嘅影響,所以都攪到我驚驚地。

就係因為咁..我地都冇再去另一個鬼屋啦..怕怕呀!玩完剌激玩意之後,就去玩小小世界同咖啡杯,都係依啲合家歡適合我地多啲。

依個時候都差唔多睇夜光巡遊,我地都玩都倦倦地,所以係大街搵個位坐度等睇啦!不過就係依個時候,你未坐街嘅時候,我同LULU妹都有收穫,LULU妹就買左個小JACK公仔,我就買左個小甘。哈哈..其實我好幾次嚟都好想買,不過怕大肥豬會話我又買公仔。點知今日無端端講起,大肥豬竟然話送俾我,真係勁開心呀!

哈哈哈~~ 睇完巡遊我地就走啦!今日都真係玩得好開心,希望LULU妹都一樣,有個開心嘅生日啦!

仲有啲靚相,大家有時間就去睇吓啦~~~> *去相* 

沒有留言:

發佈留言